top of page
scala-foodtheater-sfeerbeelden-20231106-amsterdam-025.jpg

Veelgestelde vragen 

1. Kan ik mijn gereserveerde tickets annuleren? 

Annuleren kan niet, maar als je ons uiterlijk om 12.00 uur op de dag van je bezoek een mail stuurt of ons belt, zetten we jouw reservering om in een digitaal tegoed t.w.v. de tickets. Hiermee kan je op een later moment alsnog een bezoek aan Scala brengen! 

Mocht je er pas na 12.00 uur op de dag van je bezoek achter komen dat je toch niet kan komen, bel ons dan vooral. Dan kijken we samen of er eventueel mogelijkheden zijn.

2. Moet ik een tafel reserveren als ik tickets voor de voorstellingen heb geboekt? 

Nee, als je tickets hebt geboekt voor de voorstellingen, reserveren wij automatisch een zitplek voor jou én je gezelschap in onze foodbar. 

3. Kan ik óók alleen een tafel reserveren in de foodbar zonder theater te bezoeken?

Helaas, op dit moment kan je alleen een plek reserveren door tickets voor de voorstellingen te boeken. Dit doen we omdat we je graag laten genieten van de voorstellingen van onze professionele theatermakers in combinatie met het eten en drinken in onze foodbar. 

4. Kan ik een losse voorstelling boeken?  

Inmiddels weten uit ervaring van onze gasten dat zij de beste beleving hebben met 2 of meer voorstellingen per avond. Daarom kan je vooraf online alleen voor 2 of meer voorstellingen reserveren. Kom je op de avond zelf binnen lopen? Dan is het mogelijk om één voorstelling te bezoeken, mits niet alle voorstellingen uitverkocht zijn. We kijken op dat moment met jou bij welke voorstelling je kan aansluiten. 

5. Is Scala toegankelijk voor mensen met een fysieke beperking? 

Ja, we hebben een rolstoel toegankelijk toilet en een drempelhulp. Daarnaast zijn de zaaltjes toegankelijk via een alternatieve route. Kom je in een rolstoel naar Scala of ben je slecht ter been? Neem van te voren contact met ons op, zodat we samen de meest ideale route voor de voorstellingen kunnen beslissen. 

6. Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar? 

Maandag & dinsdag | 10.00 uur tot 18.00 uur 

Woensdag t/m zondag | 10.00 uur tot 21.00 uur 

7. Mag mijn hond mee naar Scala? 

Helaas, we kunnen tijdens de voorstellingen en in onze food bar geen honden toe laten. Heb je een hulphond?  Neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is. 

8. Hoe kan ik betalen bij Scala?

In verband met de veiligheid van ons personeel kan je in Scala alleen pinnen. Dat kan met een pinpas of creditcard. 

9. Kan ik een Podium Cadeaukaart inleveren?

Helaas is Scala (nog) geen acceptant van de Podium Cadeaukaart. We geven wél zelf cadeaukaarten uit (verkrijgbaar voor elk budget, lees hier meer) en accepteren de Surprise Factory Cheque. 

10. Ik kom te laat voor mijn voorstelling. Wat nu?

Kom maar zo snel mogelijk naar Scala en dan bekijken we ter plekke of we nog ruimte hebben bij dezelfde voorstelling op een later tijdstip. Helaas is het niet mogelijk om de zaal binnen te gaan zodra de voorstelling begonnen is. 

bottom of page